Viktig informasjon!Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)
uh.. dåkke CG folk tar heilt av =D Hører at dåkke nordmenn der borte er sykt flinke, og nå har eg jo fått bekreftelse på det! Det går visst eit lite rykte om at i kvar klasse er det ein eller fleire nordmenn som nivået ligger på topp.. genialt!
Morten fra KAU08 (Character animation ved Animation Workshop) her forresten.
Arthur: Kattekvinne it is. Apen er fra et det filmtrailer-prosjektet der vi fikk i oppgave å lage en remake av Breakfast at Tiffany's. Stilen var "Blacksad" sorthvitt film noir. Lagde front 3/4 view og side orto for denne apen vi ikke hadde tid til å lage. Den ville vært med i 50 frames, så det ble "apestemme" og fade til sort. Gorm-karakteren er orto jeg mekka til første karakter-modellering vi gjorde på skolen.