Viktig informasjon!Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!
Hei. Jeg er egentlig utdanna på gammelmåten, på papir. Nå begynner jeg å venne meg til Wacom-brettet. Om ting er ferdige skisser eller ferdige arbeiderer er kanskje en smakssak. Jeg vet ikke, men jeg tegner. Denne gjorde jeg i dag, i diverse variasjoner.
digger streken villt. vil gjerne se mer. gjerne av annsikter eller folk. den skjelvne stilen var en fin signatur og det er ikke noe du ser nok av, med ditt detalj-og kunnskapsnivå- jeg liker det godt. kudos
Jeg tror jeg ville tatt den tilbake. Mindre fargelegging og mer strek, men det er en betraktning som bygger på hva jeg har sett av din strek før og hva jeg derfor forventer. .... og du er vel ikke her for å oppfylle mine forventninger
Så hvis du vil ta den videre trenger den kanskje en liten opprydning med noen renere og mer definerte skyggepartier, og en litt annen bue på venstresiden av hodet/manken som ble litt flat akurat der?
Fornes, ja, det stemmer, jeg er ikke her for å oppfylle dine forventninger (det kan vi heller gjøre en annen gang), men jeg tar gjerne imot kritikk, så tusen takk for betraktningene dine Jeg ser godt hva du mener. Nå i ettertid tror jeg kanskje også det ble litt for mange typer teknikker på en gang oppå hverandre, og ikke alltid med noen klar ide om hva de skal bidra med. Tegninga er originalt en pennetegning (Staedtler 0.05) med skittengul akvarell på topp. Så er den tatt inn i photoshop og gnukket litt (for mye) på.
Har fått tegna mye de siste dagene. Det er ting å plukke på, men for meg er det framgang at det blir mer scener av det, og ikke bare tryner og enkeltfigurer.