Viktig informasjon!Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!
Leeenge siden jeg har tegna nå, men så ble det altså en liten en på t-banen i dag. Artrage på iPad har btw kommet med en oppdatering som inneholder et script som gjør det mulig å spille inn det man tegner. Scriptet kan du så sende til Macen eller pc`n og spille det av der. Det som er fett er du da kan velge oppløsningen det skal spilles av i. Så der har dere enda en grunn til å bruke artrage både på iPad og Pc/Mac
Takk for det Rodi Her er en fra t-banen på gode gamle ipaden og artrage. Må bare nevne scriptet til artrage som ...ikke er helt feilfritt men som gjør at de lavoppløselige skissene jeg lager på ipaden kan skaleres opp til den oppløsningen du måtte ønske når du kjører scriptet på den stasjonære maskinen.
en fra i dag litt svake farger, men det kan jeg vel skylde apple og iPaden for. Tegnet denne og spilte inn et script samtidig, så kan evt legge ut et med høyere oppløsning og bedre farger senere. Artrage og iPad som vanlig
litt tusjing i artrage. Jobber i forholdsvis lav oppløsning med record script slått på, og spiller av i x3 oppløsning. ...vet ikke helt om det er noe poeng egentlig, men det funker bra. Er ikke fornøyd med fargene på den tidligere versjonen, så det kommer en ny etterhvert
farger, ...ikke så mye å si om det tror jeg, inspirert av Tekkonkinkreet og Moebius. Oppdaget nettopp stencils i artrage ... etter at jeg var ferdig med tusjinga på denne riktignok. Tror ikke uten å være 100% sikker, at det finnes noe bedre hjelpeverktøy enn stencils i Artrage for å få litt kontroll på strekene hvis man tusjer digitalt. bortsett fra illustrator da, men det blir liksom litt for rent igjen.
K:)
Vedlegg
intervju_small_col.jpg (198.36 KiB) Vist 8592 ganger
bedre sent en aldri, er det ikke det mann pleier mann å si?
likte den tekkon kinkrit/Moebius inspirerte tegninga, (likte stilen i den filmen, litt likt Mind Game, men likte "desverre" handlingen i Mind Game mer, tekkon kinkrit var bare forvirrende imo, hehe) og helt enig, illustrator blir alt for rent og pent for min smak, rett og slett (fra en "illustratør" som gikk Illustrasjon nesten uten å røre Illustrator, nækta sjø! )
stå på, det her er bra, men det viktigste er å prøve å tegne så ofte du kan, fortsett! uansett!
noen Cinema 4d + PS skisser jeg lagde i forbindelse med en nedtelling som lillebroren min satte i gang på FB. Favoritten min er 8 tallet, mens 20 ble fin men satt ikke helt som bilde synes jeg. 15 ble litt for ambisiøs. Men det var gøy og lage disse