Hei
Søker en person som samarbeidspartner på previz og konseptutvikler. Ønsker ikke å gjøre hele dette alene.
Dette skal da brukes til å så selge konseptet til produksjonsselskap som skal lage filmen. Det vil bli søkt om støtte til å utvikle deler av dette slik som manus, storyboard, etc.
Dette søker jeg (listen kunne sikkert vært mye lengre, men du skjønner sikkert poenget):
Må kunne utvikle røffe storyboards og previz kvalitets 3d.
Må helst bo i Vestfold, helst Sandefjord.
være ung til sinns og ha en meget bred fantasi.
Beherske 3d og comping generelt.
Forstå de tekniske utfordringene i produksjon og integrering av visuelle effekter.
Må forstå gangen i utvikling av konsepter med manus, storyboards, etc.
Må kunne samarbeide og ikke være redd for å selge prosjektet i henhold til markedsføring, etc.
Må ha interesse for alle aspekter ved film.
Må være villig til å reise på location.
Legger mer vekt på storytelling enn teknisk kvalitet siden dette er previz og ikke ferdig rendrert til film (pre-produksjon)
Du må brenne for det ukjente og utviklingsprosessen.
Story, verden, location, karakterer og ide, m.m, er per idag er outlinet, men det meste gjenstår av storyboards, manus, etc.
Passer best for en som ØNSKER å være freelance siden du burde være tilgjengelig til forskjellige tider. Ferdig utdannede studenter oppfordres til å ta kontakt.
Du vil være med på hele utviklingsprosessen frem til overtakelse og etter.
Din rolle vil bli delt med meg, men hovedfokus for deg er å legge til rette for den beste og mest kostnadseffektive måten å integrere de visuelle effektene.
Dette er et prosjekt hvor man ikke vil få betalt dersom det ikke blir solgt til produksjonsselskap, så man er avhengig av egen inntekt. Er det spesifikke ting jeg ønsker gjort og du blir tatt ut av din daglige jobb, kan det sikkert betales av meg per time eller dagsats. Dette må da avtales per oppdrag på forhånd.
Vedkommende som jobber sammen med meg kan hvis de ønsker være med helt til ferdigstilt film sammen med produksjonsselskapet og andre samarbeidspartnere.
Send nødvendig informasjon til meg på mail (gjerne portfolio eller link til nettside, etc.) så tar jeg kontakt dersom det er aktuelt for en videre prat. Det blir ikke gitt noen form for informasjon om dette her.
Alt man ikke kan fra før kan læres underveis, bare man vet hva man ikke kan! Dette prosjektet kan ta allt fra 1 til 2 år. Ingenting blir pitchet eller levert uproffersjonelt/uferdig som konsept til noen instanser før vi vet at det er bra.
mailen min er: admin@dependent.no